Untitled

Напоследък хич не ми се пише. Застудя и ми умря желанието за живот. От време на време се прокрадва слънце, ама не е същото.

Лятото си отиде безвъзвратно. Поне до догодина. А една година е много време.

Освен това почна да тресе. През ден, всеки ден, по два пъти на ден, че даже и по два пъти накуп. Голямо шоу, голямо нещо.

А междувременно се случват някакви важни неща. Празници – 6 септември, 9 септември (за някой било празник се оказа), 10 септември. Всеки ден е празник. Някои повече от другите.

И в това странно време с толкова странни неща и хора, които се филмират от приближаването на 20.12.2012, на мен ми е шашаво. Точка.

Маестро, музика!

Който разбрал, разбрал.

8 мнения за “Untitled

  1. Споко, Диди! Нали сме се разбрали, че ако преживеем датата, ще пътуваме нанякъде заедно. Мисля, че даже можем да започнем да го договаряме отсега. 😀

    1. Аз не вярвам на глупостите за 2012, затова и сме се уговорили за дълга екскурзийка след това 🙂

  2. сейм гоус хиъ 🙂 по-мрачно е отпреди седмица и си личи, че лятото си отиде 😕
    това с екскурзията е интересна идея, може да я пооткрадна за нова година ’12 😉

Вашият коментар

